Dan vandaag eerst wat pakjes gaan ophalen Klemmen jeeeej, bey bey rot schroefdraad en pakkingen in de uitlaat aaargh verkeerde maat .5" te groot
En dan de rest, ik heb blijkbaar geen tussen foto gemaakt van de afronding. Er moet nog weg een gat inkomen voor de gordel, maar het piloot gat zit er al in.
Ik heb nog een aantal bestellingen gedaan van rem slangen*, v-band klemmen en Volt meters, ook de versnellingsbak eindelijk binnen gedaan bij een revisie bedrijf in het Mechelse :dance: wat het gaat kosten weet ik niet maar wel dat ze er pas in September kunnen aan beginnen. Geen probleem moet toch nog de rem slangen en v-banden binnen krijgen dus :cankick:
*ja ik weet dat er staat dat het voor 84-85 staat, maar normaal passen ze ook voor 81-84
Nog wat foto's.
Test van de teller unit in de wagen bij donker
Middenconsole opnieuw aangepakt, 5mm plexi (kleur is niet definitief)
Gisteren avond maar begonnen met de uitlaat, ik dacht dat het een uitlaat uit rvs was maar blijkbaar een rvs soort dat nog magnetisch is dus dan maar de mild steel flenzen ertegen. Ik heb eerst met de plasma cutter geprobeerd maar dat is niet echt een goed idee dan maar met de bandzaag en dat wreed goed:
Daarna passen, mmmh dat gaat hier niet goed komen: dan maar een verschuiving inbrengen:
Add new heads
Straks of morgen nog een update maar nu is het te warm het zou maar eens wat moeten :regen: :regen: Update: en toen had ik er 2
Heb eind augustus de versnellingsbak binnen gedaan voor revisie, maar ze zijn er nog niet aan begonnen.
Kleine las/coatings update Linker zijde
linker achter "hoek"
Rechter zijde
I heb trouwens mijn tig verkocht, want ik had tegen iemand gezegd: "als je er 350 voor geeft is ie voor jou", zo na een paar weken was het bod eenmaal 350 maar was ik het al vergeten dat ik dat had gezegd, totdat een vriend van me zij dat ik dat gezegd had, zodus heb ik een nieuwe gekocht Meer info: http://lcdvision-schweisstechnik.de/INV ... -200A-230V