PAS OP Met schorsing!!!!!

Zaken die nergens anders thuis horen zoals filmpjes en dergelijke. Houd het netjes, keep it tidy. Hier staat nog spul dat gesorteerd moet worden

PAS OP Met schorsing!!!!!

Nieuw berichtdoor Dirkk op wo nov 04, 2015 8:22 am

Vorige week kreeg ik een nieuw kenteken kaart voor een B1800 en een accept voor een belasting overgangsregeling van een rx7
Oke wat is dit dan dacht ik inloggen op rdw site en kom ik er achter dat er twee voertuigen uit de schorsing zijn gelopen. :oops:
Vreemd geen bericht gehad RDW even bellen hoe dit zit.
Blijkt dat het een service is van RDW en je kunt er geen rechten uit ontlenen dat de voor waarschuwing niet in de bus valt.
Dus snel schorsen die handel dus 1 november alles weer geschorst krijg ik 3 november van de B1800 de houderschap belasting accept binnen .
Deze is 2 november aangemaakt en ligt dus drie november op de mat om vervolgens voor vier november betaald te moeten worden :?
Ik woensdag bellen wat is dit dan de auto is geschorst Ja zegt de dame maar 20 oktober uit de schorsing gelopen dus over die periode moet je betalen.
Het is geen wereld bedrag maar wat een waardeloze bende toch?????
Dus belasting dienst leuker kunnen wij het niet maken pfffffff
Ik vraag me nu af hebben er meer mensen geen brief gehad van RDW om schorsing te verlengen?
Is dit nu de manier om nog wat extra centen binnen te harken van de staat.
Want tref je ook nog dat blijkt dat je niet verzekerd bent en ze hebben dat register net gecontroleerd dan kun je nog meer betalen en geen apk kost ook weer een bak geld.
Wees gewaarschuwd :shock: