Dirkk schreef:Wat was er mis met die banden dan?
Ze komen van APK gekeurde auto af en niet een jaar later maar twee maand later
Scheur in achter demper wat raar kun je het lassen
2x slecht
2x advies
Lassen dunno was al een paar keer gesmeerd zag ik
Dirkk schreef:Wat was er mis met die banden dan?
Ze komen van APK gekeurde auto af en niet een jaar later maar twee maand later
Scheur in achter demper wat raar kun je het lassen
Rogier schreef:Allemaal leuk, maar dit artikel gaat alleen over de meting bij verhoogd toerental, punt 3 heeft dus geen betrekking op het artikel waarin de stationair toerental meting wordt beschreven. Ik heb het van het voorjaar nog eens na laten vragen door mijn keurmeester (die 'm afgelopen jaren ook niet heeft gemeten!) bij de RDW. Maar goed het zal allemaal wel, die van mij zijn er allebei gewoon doorheen gekomen, moest wel even de kat terugzetten op de FC, maar dat zijn maar 4 boutjes.
BOBLOOK schreef:Standaard carburateur ?? Standaard onstekking ?
Damic schreef:@marcel: je carbu is niet gevlakt maar gepoortvlakken is de onderkant terug recht maken.
Ik denk zelfs dat ik onder de 4.5 geraakt, gepoort inlaat spruitstuk, full street port RB uitlaat, maar blok en carbu stock. Gewoon wat met de luchtschroef spelen
cjvanderhiele schreef:Dit staat op de site van RDW. Lijkt me vrij helder, met name punt 3
BOBLOOK schreef:EN wat is de suggestie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten