Naar Walter Frey op 29 en 30 oktober

Hier kunnen jullie niet gerelateerde evenementen melden en bespreken

Naar Walter Frey op 29 en 30 oktober

Nieuw berichtdoor Marco op wo okt 12, 2016 17:07 pm

Beste mensen,

De naam Walter Frey zal op dit forum inmiddels bekend zijn. Walter Frey en zijn zonen Markus en Joachim hebben in omgeving Augsburg in Zuid Duitsland een aantal auto bedrijven met dealerschappen van Mazda en Peugeot. Maar belangrijker om te weten is natuurlijk dat hij de grote initiatiefnemr is van een Mazda museum. Een museum dat in het voorjaar van 2017 eindelijk zijn deuren kan openen.

Elk jaar op de laatste zondag van oktober houdt Walter Frey bij hem thuis een meeting voor mensen met een klassieke auto. Die vindt dan plaats op de zondag middag vanaf een uur of 13:00. Dat zijn leuke bijeenkomsten en iedereen is daar welkom.

Ik kom daar inmiddels een aantal jaren. Vorig jaar hebben we er een clubweekend van gemaakt met Hadi en Rx-7 Club.

Dit jaar ga ik ook weer en er zijn inmiddels nog 5 andere mede Hadi en Rx-7 club leden die die kant op gaan.

Het programma is in het kort: Zaterdagmorgen die kant op. Zaterdagmiddag met Walter Frey naar het museum voor een sneak preview. Zaterdag avond met zijn allen eten en wat tijd in de bar doorbrengen. Zondagmorgen rustig op gang komen en/of eventueel de mooie omgeving verkennen. Zondag middag naar de bijeenkomst van Walter en dan in de loop van de middag weer richting Nederland.

Iedereen die graag mee wil die kant op is natuurlijk welkom en vrij. Stamhotel is inmiddels Stadthotel Gersthofen. Dat is een prima hotel met een heel goed ontbijt.
Zou leuk zijn om er met meerdere mensen te zijn.

Als je ook die kant op wil gaan en/of als je vragen hebt over het hoe en wat laat me dat dan even weten op marcodeleeuw apestaart outlook punt com.

Dit is dus geen Hadi of Rx-7 club meeting. Ieder individu met een hart voor klassieke auto's is welkom bij de Frey's.
Marco
RX7 (>700 posts)

Keer terug naar Andere meetings