Voorrangs conflict

encouters of the RX-7th kind...

Voorrangs conflict

Nieuw berichtdoor Dirkk op zo apr 17, 2011 19:48 pm

Een kloijo voor mijn rx dacht voorrang te hebben hij had een rode pijl en ik wit helder zou je denken maar nee deze volvo rijder dacht ik ben groter dus ik eerst.
Dus daar staan we dan neus aan neus voor de versmalling affijn naar enige seconden rijd hij pardoes tegen mijn neus aan en springt boos uit zijn auto en komt mij even de wacht aan zeggen ik ook gauw de auto uit ik dacht dadelijk trek hij mij door het raam deze stond open en mijn dochtertje van drie zat ook nog in de auto dus ik dacht er uit nu.
Deze mijnheer greep mij gelijk bij de keel maar zijn vrouw schreewde gelijk naar hem blijf van hem afdoe normaal.
Zijn dochter schreeuwde papie ook even toe doe dit nou niet maar hij schreewde mij nog even toe als hij alleen was hij mij wel zou krijgen en mijn kop wel even zou verbouwen .
Buurt bewoners waren getuige van deze zinloze actie van deze agressieve man .
Maar ik heb toch maar eieren voor mijn geld gekozen auto terug gezet en gelukkig viel de schade mee aan voor zijde alleen boutje van nummer plaat afgeknapt maar toch.
Wat een klootzak die kleine meid is helemaal van slag zoiet doe je toch niet en zeker niet als er ook nog kinderen bij zijn.
Ik heb reeds aangifte gedaan ik heb kenteken maar waar doe je goed aan ?zwarte sportauto is gauw gevonden in de wijk dus wat doe je dan?
Dus ik ga nu maar met een stukje gereedschap rond rijden in mijn auto zowel in mijn rx als in mijn vito gewaarschuwd mens telt voor twee toch
Rx 7 FB 85 GSL Zw automaat USA
RX 7 FB 85 Zw USA
RX 7 fb 85 v3 TB USA
RX 7 SA 79 streetpoort
B 1800 81 tweety
B 1800 80 Silvester
B 2600 92 atraciet
B 2600 87 4/4 Bagheera
Dirkk
RX7 (>700 posts)

Type RX-7: FB

Re: Voorrangs conflict

Nieuw berichtdoor Kenji op zo apr 17, 2011 20:09 pm

Wat een klootzak zeg.
Gewoon aangifte doen. Is voor hem namelijk doorrijden na aanrijding en is een misdrijf.
Eerstvolgende politiecontrole die hij tegenkomt is het bingo. Staat hij namelijk gesignaleerd.
Kenji

Nieuw berichtdoor Marc op ma apr 18, 2011 16:16 pm

De agressiviteit van sommige mensen is idiote vormen aan het aannemen de laatste jaren, ik maak het dagelijks mee in de vrachtwagen.

Afgelopen zaterdag nog een akkefietje gehad bij mijn ouders in de straat. Ik sta daar samen met mijn broer en een goede vriend wat te ouwehoeren komt er een Golf de straat in gescheurd met 2 van die petjesfiguren waarvan er eentje op de hoek woont. De straat is een 30 kilometer zone en er spelen veel kinderen dus toen ze uitstapten hebben we ze op hun gedrag aangesproken. Nou de beide heertjes kwamen even bij ons op hoge poten verhaal halen wat we wel niet dachten dat we waren......het sloeg werkelijk helemaal nergens op. Als hij meende zo hard in de straat te moeten rijden (en geloof me het ging echt hard) was dat zijn probleem. Nu ben ik verre van een ruziezoeker maar ik heb hem rustig gevraagd weg te gaan en zijn holmaatje mee te nemen en de volgende keer normaal te doen. Blijkbaar hebben wij drieën toch wat meer indruk gemaakt want na nog wat verwensingen draaiden ze om en gingen weg. Dat ik sinds een paar weken een duitse herder heb die naast me stond heeft misschien ook wel meegeholpen :mrgreen:

Maar je maakt wat mee onderweg.....
ex FC en FB
RX-7 moet vrouwelijk zijn want: Ze is prachtig gevormd, onbetrouwbaar en kost een bom duiten.
Marc
RX7 (>700 posts)

Type RX-7: FB

Nieuw berichtdoor willemmx6 op ma apr 18, 2011 16:45 pm

Inderdaad weet precies wat jullie bedoelen
Heb het ook vaak genoeg dat er iemand nog net even behoorlijk gas geeft in de 30 km om net even voor je langs te kunnen bij een geparkeerde auto langs te komen
Meestal ga ik dan mooi een stukje naar links zodat ze er minimaal tussendoor kunnen zodat ze toch nog goed in de ankers moeten.
En heb ook wel eens midden op een versmalling gestaan met een auto stijf tegen me aan.
Dan heb ik alle tijd
willemmx6
RX4 (>400 posts)

Type RX-7: FD

Nieuw berichtdoor DonHermans op ma apr 18, 2011 17:03 pm

Vorige week besloot mijn medebuurtbewoner de motor weer uit de schuur te halen. Typische mooiweerrijder die zichzelf ook te hoog inschat. De man is 30/35 en weet volgens mij niet echt precies wanneer z'n midlifecrisis begint. Man is de halve dag bezig geweest om de schotten van zijn uitlaat eruit te blazen toen de motor nog op de standaard stond, vervolgens stapt hij op, zonder helm, en gaat even volgas door de straat. Nu wonen wij 1 straat achter een school, dus dat is over het algemeen niet zo'n heel bijster plan om zo asociaal door de straat te gaan rijden, zeker niet met volle zon, spelende kinderen en zonder helm. De man ging vervolgens op z'n weg terug, weer volgas, en toen stak er een kind over. Gelukkig zag het kind het gevaar, en dook snel weer achter de auto waar hij vandaan kwam. De lul die op de motor zat had dus niks door. Vervolgens komt z'n buurman naar buiten, gooit eerst de emmer met water die de motorrijder had gebruikt om z'n motor mee af te soppen naar z'n hoofd toe, loopt vervolgens naar de motor en trapt deze om. Blijkt dat het kind wat aan t spelen was, dus het kind van die buurman was. Ik hoop dat die retard nu z'n lesje eens heeft geleerd.
'80 RX-7 SA22C á la Monte Carlo (work in progress)
'00 Subaru Impreza 1.6 Rat-car
'74 VW Bug 1.6 2-seater roadster (work in progress)
DonHermans
RX4 (>400 posts)

Type RX-7: SA

Nieuw berichtdoor bikermouse op di feb 12, 2013 15:21 pm

ijk die reactie van de vader is te begrijpen en dat ie de man wat aan doet snap ik maar wat is het zielig om dan de motor om te trappen dat ding kan er niks aan doen doet uit zichzelf niks sla dan die gast op zijn gezicht nu kan ie voor de schade aan de motor opdraaien als de man aangifte doet
bikermouse
R100 (>100 posts)

Type RX-7: SA

Keer terug naar Waargebeurd