Michel zijn FB

Om je voor te stellen en elkaar te leren kennen

Re: Michel zijn FB

Nieuw berichtdoor Ruijter op di mei 26, 2015 10:32 am

Marco schreef:Enig idee of die 1300 wagon te koop is?

Ik heb een mail voor je gestuurd om dit na te vragen, zodra ik wat hoor zal ik het doorgeven.
Furb schreef:dat sowieso, en anders is het over een aantal jaren in ieder geval nog goed goed geld waard

Dat denk ik ook wel.
Ruijter

Nieuw berichtdoor Ruijter op zo mei 31, 2015 21:04 pm

Ruijter schreef:Ik heb een mail voor je gestuurd om dit na te vragen, zodra ik wat hoor zal ik het doorgeven.

Zover hij wist was de 1300 niet te koop, maar hij gaf aan als de 1300 ooit te koop komt dat hij dit aan mij zal melden.
Ruijter

Nieuw berichtdoor Marco op ma jun 01, 2015 20:26 pm

Ruijter schreef:

Ruijter schreef:Ik heb een mail voor je gestuurd om dit na te vragen, zodra ik wat hoor zal ik het doorgeven.

Zover hij wist was de 1300 niet te koop, maar hij gaf aan als de 1300 ooit te koop komt dat hij dit aan mij zal melden.

Bedankt! Dan hoor ik het natuurlijk weer graag van jou.
Marco

Re: Michel's FB

Nieuw berichtdoor Ruijter op do aug 25, 2016 21:21 pm

Het is alweer een tijdje stil geweest hier.
Het afgelopen jaar heb ik helaas niet veel tijd gehad om wat met de rx7 te doen :(. (mede door wat meer aandacht te geven aan de daily mazda hieronder :roll: )
Afbeelding

Na bijna een jaar stil te hebben gestaan heb ik hem een paar weken geleden eindelijk weer eens uit de garage gehaald, starte direct :) .
Het was weer heerlijk om er weer mee te rijden.
Afbeelding

Afbeelding
Een paar weken daarna ben ik bij Kees langs geweest voor de APK, waar hij goed doorheen kwam. De waterpomp en een aantal koelslangen moeten binnenkort vervangen gaan worden, maar voor de rest geen problemen. Nu ook voor het eerst voor twee jaar gekeurd aangezien hij dit jaar 30 jaar is geworden :D .
Afbeelding
Ruijter

Nieuw berichtdoor M&M op vr okt 21, 2016 21:14 pm

Blijft een prachtige rex!!
Groetjes M&M
M&M
RX3 (>300 posts)

Nieuw berichtdoor Ruijter op do maart 30, 2017 22:04 pm

Het is weer even stil geweest hier, tijd voor een update :roll:
Eind vorig jaar heb ik één van de koelslangen vervangen, deze lekte vloeistof bij de fitting onder de oliekoeler.
De overige slangen heb ik ook klaar liggen, die moeten nog eens geplaatst worden.
Afbeelding

Vlak hierna heb ik ook de waterpomp besteld en door Kees laten plaatsen. De oude bleek namelijk ook een lekkage te hebben.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eind vorig jaar kwam ik er ook achter dat de hoofdcylinder van het koppelingssysteem vloeistof lekte. Afgelopen weekend heb ik deze ook eindelijk kunnen vervangen voor een nieuwe, wat en klus zeg om dat bovenste moertje los te krijgen.
Voor de oude is een revisie setje gekocht zodat deze weer op de plank kan mocht ik hem ooit nodig hebben. voor de slavecylinder, de buisjes en slangen heb ik ook vervangende onderdelen liggen, die moeten ook nog geplaatst worden.
Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

In de tussentijd ook iets vervangen wat mij niet aanstond, het rubbertje onder de motorkap. (het zijn de kleine dingetjes die het hem doen :lol: )
Afbeelding

En nu staat de Rx te wachten tot hij zaterdag de rit in Emmen mag gaan rijden :D
Afbeelding
Ruijter

Vorige

Keer terug naar Wie is Wie