Wel waar Furb.. pak maar eens een oud bericht van je waarvan de foto's het wel doen en druk dan maar eens op wijzigen. Dan zie je de weblinks en Die eindigen allemaal op jpg. Je nieuwe foto's doen dat niet meer..! Hoe dat kan weet ik niet. Er staat nu ?psid achter de .jpg. Dat staat er bij de zichtbare foto's niet achter.
verder terug staan ze gewoon met die psid code, zoals deze hieronder. ik ben later dat zelf weg gaan halen omdat er 1 forum is die dat niet accepteerd.
RE-Furb.nl Rotary and Engineering
Rotary powered 929 build in progress... 400hp RX-7 FC rest in pieces...
ik ben eigenlijk vrij weinig online geweest op de forums om echt iets bij te houden, moet ook snel nog eens betere fotos maken mijn albums nog eens goed updaten. maar lang verhaal kort gemaakt, de auto is bijna klaar...!
Alleen de wielen en spiegels er nog op, en hij is (optisch) af
tegen einde van de maand gaat de auto nog weg voor het inlaat spruitstuk, de uitlaatlijn en ook de aandrijfas moet nog gemaakt worden. zoals het er naar uit ziet dan kan ik deze zomer de eerste kilometers gaan maken.
hopelijk snel meer...
Even een flinke update met ngo een hoop tussentijdse foto's die er helemaal bij in geschoten waren... ENJOY!
Nadat de auto op zijn wielen stond, begonnen met het monteren van alle raamgeleiders en de ruiten, dit zijn nog de originele ruiten
de kabelbomen opgeknapt
motorruim begint al aardig gevuld te raken
De hele auto aan de binnenzijde voorzien van Dynamat isolatie tegen geluid en warmte
toen kon de auto weer een keer buiten kijken
toen aan de gang met het interieur
Retrosound Model 2 radio, moderne techniek met oude looks
dashboard weer helemaal in elkaar en ook het zeldzame stuur uit een Mazda RX-3 SP gemonteerd
Compleet custom teller unit komt mooi tot zijn recht
In de kofferbak ook nog aan het knutselen geweest met wat spullen die ik nog had liggen. kist gemaakt met 2 8inch woofers en een verstekers, past perfect in de uitsparing voor het reservewiel
de kofferbak helemaal netjes bekleed met stof en ook een NOS afschermplaat voor de achterzijde.
Ik heb de velgen een flinke opknapbeurt laten geven. randen gepolijst, hart afgedraaid en gespoten.
Bridgestone RE002 bandjes erop en ook de NOS centercaps erop gezet
en het resultaat onder de auto (voorkant te laag en voorbanden net te breed)
dus maar een andere bandenmaat gemonteerd en de voorkant iets omhoog gebracht
Sorry voor het lange wachten om dit te updaten, ik moet hier speciaal voor gaan zitten met de laptop wat een zeldzaamheid is voor me :ashamed:
lang verhaal kort:
auto rijd nog niet, technisch moet er nog eea gebeuren voordat de motor gestart kan gaan worden. buitenkant is inmiddels echt helemaal af, en ik heb hem dit weekend eens flink onder handen genomen zodat hij er netjes bij staat volgend weekend met de viering van het 20-jarig bestaan van de RX-7 club, bij Classic Park in Boxtel
de foto's van het eindresultaat
hopelijk duurt het nu niet al te lang meer voordat ik filmpjes kan gaan maken