Een introductie:)

Om je voor te stellen en elkaar te leren kennen

Een introductie:)

Nieuw berichtdoor DonHermans op za apr 02, 2011 9:39 am

Hallo iedereen, ik ben Don, 23 jaar en kom uit het zonnige Noord Holland (Velserbroek welteverstaan). In het dagelijks leven heb ik een eigen bedrijf sinds een jaar of 2 dat zich specialiseert in het inbouwen van audio, multimedia en ander klein electronica in vele verschillende auto's. Ondertussen ben ik wel bezig om een andere baan te krijgen, maar hier zit een aardig lange selectieprocedure aan vast. Voorderest ben ik gewoon een aardige, sociale en soms een tikje gestoorde jongen, die vaak veels te enthousiast kan worden over hele kleine dingen:p. Hou dit topic maar in de gaten, want hij zal vaak ge-update worden:).

Groeten!

Don




Beste Mazda-gekken;) Ik ga hier een verslag bijhouden hoe t loopt met de Mazda, wat de bedoelingen zijn en wat er dus nog gaat gebeuren. Dus geen gel*l, en hier is het eerste deel;)

9-4-2011:

In de ochtend naar Meerkerk toegereden, waar ik met de eigenaar van de Mazda had afgesproken (sommige van jullie kennen deze als Wim). De auto grondig onderzocht, proefrit gemaakt en helemaal tevreden. De auto was afgelopen december gekeurd met een paar kleine op en aanmerkingen, maar niks ernstigs. De dingen die me niet bevielen waren:

Veel speling op het stuur,
Achterbanden hadden hun beste tijd wel gehad,
Steun van de einddemper was afgebroken, dus af en toe bonkte deze,
Vreemd geluid rechtsachter, kon toen niet ontdekken wat het was,
Geen radio
Scheurtjes in de bekleding van de stoelen voor,
In het tapijt bij de bestuurderskant zat een lelijke haal (En ja, echt hoogpolig tapijt, 70's Pimpin' offcourse)
Motor mist vermogen

Al met al kon ik wel met deze dingen leven, maar het is natuurlijk wel het plan om alles netjes op te knappen zodat de RX-7 weer in perfecte staat is. Met de beste man de auto overgeschreven en toen kreeg ik pardoes nog een flink gevulde map met alle bonnen, knipsels, foto's, NAP's e.d. vanaf het begin van de Mazda z'n levensjaren (en vanaf 1979 is dat dus best een dikke map). Onderweg heerlijk genoten van het unieke geluid van een Wankelmotor, en damn, wat klinkt dat toch lekker. 9000 RPM zonder problemen en loepzuiver. Alhoewel het lijkt alsof de timing of het mengsel iets verkeerd staat, met optrekken mist ie gewoon een hoop vermogen.


10-4-2011:

Vandaag eerst de RX-7 eens goed gewassen, ruitjes schoongemaakt en de motorruimte van 32 jaar vuil ontdaan (voor zover mogelijk). Ondanks dat er rondom kleine oppervlakteroest plekjes zitten, is het toch echt een net exemplaar. Vervolgens even een noodoplossing gemaakt voor de einddemper, een beugeltje samengesteld uit oude rotzooi totdat ik een nette beugel kan maken voor de nieuwe einddemper die ik nog had liggen van de Nissan. Daarna nog even genoten van een lekker relaxed ritje door Zandvoort, ik moet wel zeggen dat je aardig wat bekijks trekt met deze wagen.


11-4-2011:

Vandaag wat grondiger beziggeweest met de wagen, de achterbekleding verwijderd en even goed leeggeruimd en gezogen. Vervolgens ook maar gelijk de achterbank eruit gehaald en rara wat vond ik? Inderdaad, een roestgat van ongeveer 9x3 cm. Precies op de rand van de wielkast. Het is gelukkig geen ramp, want nu weet ik wel gelijk waar dat vreemde geluid rechtsachter vandaan kwam. In de loop van volgende week maar even een plaatje fabriceren om ertussen te lassen. De linkerzijde was overigens nog ok, wel voor de zekerheid wat antiroest op gesmeerd, zodat het niet verder kan gaan rotten. Vervolgens wat Bitumen isolatie gemaakt over het gedeelte waar het differentieel onder zit, dit scheelde gelukkig al een hoop met geluid. Gelijk besloten dat ik de antenne die er nu op zit maar moet vervangen, aangezien alle connectoren daarvoor vergaan waren. Verder nog even gekeken naar de middenconsole, hier was wat in gezaagd door een vorige eigenaar. Ik heb maar besloten dat ik daarvoor een nieuwe ga maken uit aluminium, zodat ik de lay-out ook precies kan bepalen. En last but not least, de stuurspeling compleet kunnen verwijderen dankzij een afstelbaar stuurhuis (God, you gotta love old school engineering)(Zoeken op dit forum levert soms daadwerkelijk nog wel eens wat op:P). Stuurt weer perfect, zal wel eens met nieuwe banden moeten worden uitgelijnd, aangezien hij iets naar rechts trekt.


12-4-2011

'S ochtends rustig aan begonnen met een bakkie koffie en een rondje om de auto, kijken voor lekkages en geen een gevonden (wat echt wonderbaarlijk is voor een wankelmotor). Toen was de koffie op, nog maar een bakkie gezet. In de loop van de dag de auto opgekrikt om te kijken naar wat lawaai wat bij de uitlaatcollector vandaan kwam. Helaas niks gevonden, maar het is een lastig bereikbare plek. Een andere keer nog maar een kijkje nemen. Vervolgens het ontstekingssysteem nagelopen, rotor, rotorbehuizing schoongemaakt, contactpunten opgeruwd en de bougies schoongemaakt en nagemeten. Dit was echt wel even nodig, 3 van de 4 bougies klopten al niet meer wat de elektrodenafstand betreft. Deze exemplaren opnieuw gezet zodat de motor iets soepeler loopt (en dat deed ie ). Overigens was de verbranding in de cilinderkamers perfect, bijna geen roetvorming, dus ik weet nu zeker dat de timing niet helemaal lekker is. Gelukkig bood Ronni aan om me a.s. zondag te helpen om deze weer perfect te krijgen. Voorderest wat informatie verzameld zodat ik de auto volgende week een grote beurt kan geven (oliefilter, benzinefilter, olie, transmissieolie, differentieelolie en rem/koppelingsvloeistof). Al met al een productief dagje en een merkbaar verschil met het rijden . Start makkelijker, draait soepeler.


13-4-2011

Een heerlijk relaxed dagje gehad, rustig aan begonnen met de oude antenne te verwijderen, waarna ik erachter kwam dat het lensglas van een RX-7 niet echt geweldig is (oeps), dus binnenkort maar even zoeken naar een nieuw lensglas achter. Daarna zat het helaas even tegen met de elektrische antenne die ik had liggen, aangezien deze niet meer werkte. Hier vervolgens een uur of 2 mee bezig geweest, maar het arme ding was toch echt overleden. Later op de dag nog de deurbekleding aan mijn zijde verwijderd, want het raam liep wat stroefjes. Even goed schoongeborsteld, een lekkere laag geleidevet eroverheen en deze doet t weer als een zonnetje. Dankzij de aardige mensen hier kan ik op 11 Juni ook mee doen met de Rotarystock op Midland. Hier kijk ik natuurlijk erg naar uit. Voor die tijd wel even de motor goed nakijken en een extra set bandjes regelen. Nog even snel een kijkje genomen naar de remleidingen aan de voorzijde, maar deze zien er erg goed uit. Los daarvan bestel ik binnenkort wel een set gevlochten RVS remleidingen. Ziet er beter uit, en 't remgevoel is zelfs nog iets beter ook. Als het weer meezit, ga ik me morgen even bezig houden met een aantal cosmetische renovaties.


14-4-2011

Vandaag niet al te veel aan de Mazda gedaan, ik was erg druk met werken enzo. Wel even een uurtje de tijd genomen om een ander einddemper eronder te steken die hier al een aantal jaar lag te verstoffen. Het is maar voor tijdelijk, totdat ik de centen heb om er een propere RacingBeat onder te hangen. Wel nog even de moeite gedaan om een klein filmpje op youtube te plaatsen voor de forumleden, zodat men misschien weet over welk uitlaatprobleem ik struikel. Namelijk een lekkage die ik tot dusver niet op heb kunnen sporen. http://www.youtube.com/watch?v=koL1rrShEqM
Prioriteit momenteel is om de Mazda goed getimed te krijgen, dit gaat hopelijk aanstaande zondag goedkomen. Daarna gaan we weer vrolijk verder met roest verwijderen en het koelingstraject:).

16-4-2011

Niet al te best nieuws vandaag. Ik reed terug uit Zandvoort en opeens begon mijn koelvloeistoflampje te branden. Ik vreesde al dat het koelsysteem niet zo heel lang meer had, maar nu bleek er dus een steen(tje) de grootste boosdoener te zijn geweest, deze is door de kern heen gegaan en de kvs stroomde eruit. Helaas bleek dat dit niet meer te repareren zou zijn, dus nu op zoek naar een nieuwe/goed gebruikte radiateur, wat tot nu toe erg lastig blijkt te zijn. Enkele tips gekregen, dus daar maar even achteraan.


17-4-2011

Vandaag nog een poging gedaan om de radiateur te herstellen, maar het is gewoon echt niet te doen. Zodra je deze al aanraakt verbrokkeld die. Uiteindelijk m'n aandacht maar gericht op het feit dat er geen stereo in de auto zat. Dus nieuwe bedrading getrokken, nog een radio uit de oude voorraad gepakt en een setje speakers. Ook gelijk maar de oude draadboom-ellende van de vorige eigenaar opgelost, deze had er echt een zootje van gemaakt. Alle originele Mazda bedrading is nu dus weer hersteld, en ik heb nog een werkende radio ook:). Nu alleen nog die radiateur....


20-4-2011

Ik besloot om deze dag eerst maar eens te besteden aan wat werk waar ik geld voor krijg, in plaats van werk te doen wat me alleen maar geld kost. Gelukkig had ik daarna nog wat energie over om de middenconsole eruit te halen. Het stoorde me nogal dat er zoveel onnuttige gaten, stickers e.d. op zaten. Al het onnodige spul dus gedicht, geplamuurd en geprimerd. Daarna moest ik beslissen of ik de console weer grijs wilde spuiten, of iets anders? Het werd dus iets anders, namelijk zijdeglans zwart, dit leek me iets rustgevender aangezien de rest van het interieur ook zwart is. Al met al best netjes geworden, helaas zie je wel 2 kleine hoogteverschillen in de plamuurlaag waar eerst de 'Tune' en 'Balance' knop zaten. Maar goed, dit is maar tijdelijk aangezien ik binnenkort wil beginnen aan de aluminium vervanger voor het hele geheel. Verder nog een poging gedaan om het instrumentarium te demonteren, maar zonder succes. Later deze week nog maar eens een poging wagen.


21-4-2011

Vandaag was de dag, dat ik mijn radiateurtje ophalen mag :P. Affin, ellenlange rit naar Rilland, Zeeland, om bij Hoebeke een nette gebruikte radiateur op te halen. We zijn ruim 2 uur onderweg geweest op de heenweg, maar dat was nog niets vergeleken met de rit terug. Files, ongelukken, wereldrampen en bijbelse plagen. We hebben t allemaal gehad (ik zeg 'we' omdat ik maar een vriend meegesleurd had, zo kan ik mijn sociale leven ook nog een beetje opkrikken.). Ondertussen dus bijna 3 uur en 3 kwartier over de terugrit gedaan, needless to say; Ik was doodop. Toch nog de moeite gedaan om de radiateur over te zetten, waar we op een klein (M16) probleempje stuitten. De radiateur die we hadden gehaald was voor een later model RX-7, wel een SA/FB, maar deze had dus een sensor in de bovenbak, net onder de thermostaat. Wij dus heen en weer naar de gamma en praxis, en natuurlijk geen van hun had een fijndraad M16 liggen. uiteindelijk een stuk hout op maat gemaakt en er tussen gezet met een ruime hoeveelheid pakkingskit. Het lekte gelukkig niet. Al met al een lange, maar grotendeels geslaagde dag, ik kan in ieder geval weer lekker cruisen.


23-4-2011

Deze dag is wijselijk besteed aan het ophalen van een carterplug M16, die vervolgens een nieuwe functie kreeg als radiateurplug. Dankzij het bijgeleverde koperen ringetje was er gelukkig geen noodzaak voor pakkingskit. Het was nog wel een flinke klus om het stukje hout eruit te krijgen, aangezien deze natuurlijk was opgezwollen door z'n natte omgeving, en dus z'n eigen schroefdraad had gecreëerd. Na deze kleine nachtmerrie ging het allemaal voorspoedig. Vervolgens de auto nog even gewassen, dit was wel nodig dankzij alle zand die erop zat door het mooie weer. Vervolgens 3 keer heen en weer naar de autohandel voor een juiste antenne, en nog steeds niet iets wat me bevalt. Dit waren allemaal vaste units, maar ik neig er nu toch erg sterk naar om over te schakelen naar een elektrische unit. Ik had de bedrading ervoor immers al getrokken. Ook een klein probleem ontdekt met de speaker achter. De linkerzijde stoort nogal zodra je het volume opendraait, dit is iets waar de rechterkant totaal geen last van heeft. Ik vermoed dat er ergens een draadbreuk zit, dit moet ik dus nog even nazien. De rest van de dag doorgebracht bij de housewarming van een vriendin van me (lees: ongeoorloofd festival, zo druk als het was), hier kreeg ik heel veel positieve reacties op de Mazda. Dat soort dingen doen een mens weer goed:).

24-4-2011 - 19-5-2011

In deze periode heb ik niet veel aan de mazda kunnen sleutelen, gewoon allemaal heel erg hectisch geweest met werk, thuis e.d. Wel in de tussentijd nog langs Ronni geweest, die zo vriendelijk was om mijn timing opnieuw af te stellen (wat achteraf al perfect bleek te wezen), na wat nader onderzoek vonden we de boosdoener van het gebrekkige optrekken; de vlinderkleppen in de carburateur. De 2 grote vlinderkleppen bleken helemaal vastgekoekt te zitten. Ronni had me ook nog goede tips gegeven en zelfs nog wat spullen meegekregen van de beste man:). Eenmaal thuisgekomen de carburateur verwijderd, grondig schoongemaakt en alles goed gangbaar gemaakt, et voila; Een goed optrekkende rex:). Wat was (en is) dat een genot zeg! Het blijft leuk dat een 32 jaar oude auto nog steeds gloednieuwe golf GTI's, Honda civics en ander ongespuis ver achter zich laat tijdens een stoplichtrace. Voor de verdere rest is de middenconsole eruit geweest, zodat ik deze kon uitmeten aangezien ik er een aluminium paneel in wil zetten, ipv de plastic die vol met gaten zit. Zogezegd zogedaan, malletje gemaakt e.d., nu alleen nog het paneel zelf maken. Helaas werkte de ooit zo fijne bandzaag niet mee, deze besloot om kortsluiting te maken en de printplaat te smelten. Eigenlijk voor de rest niks meer aan de rex gedaan iv.m. tijdsgebrek. De olielekkage die er was lijkt wel iets te zijn uitgebreid, dit dus even goed in de gaten houden, misschien dat de nieuwe, iets dikkere olie dit wel oplost (RMCP 20w50), deze wil ik vlak voor Rotarystock nog even verversen, samen met de bougies, filters en riemen. Ook zijn de nieuwe bandjes binnen, ik probeer nog even een gaatje te maken bij de poedercoater, zodat de velgen al gecoat kunnen worden en daarna gelijk de nieuwe bandjes eromheen (en mooie korte stalen ventielen:P). En last but not least, nog even contact gehad met Rudi, en we zullen samen even kijken wat er aan de roestplekken te doen valt. Ennnnnnn, dat is t tot dusver:) hopelijk in de komende paar weken wat meer tijd om in de rex te steken.
Laatst bijgewerkt door DonHermans op do mei 19, 2011 9:24 am, in het totaal 5 keer bewerkt
'80 RX-7 SA22C á la Monte Carlo (work in progress)
'00 Subaru Impreza 1.6 Rat-car
'74 VW Bug 1.6 2-seater roadster (work in progress)
DonHermans
RX4 (>400 posts)
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: vr apr 01, 2011 13:00 pm
Woonplaats: Velsen-Noord
Type RX-7: SA

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor kielliger op za apr 02, 2011 10:16 am

Als eerste natuurlijk welkom. En als je onderdelen zoekt, als eerset even langs het forum gaan. veel RX-7 bezitters hebben nog veel onderdelen thuis liggen. Ook Mireck en Kees zijn onze vaste leveranciers van onderdelen. Soms hoef je dus echt niet ver te zoeken.

Veel plezier met je RX-7..!
1968 Mazda 1500 Groen
1969 Mazda 1500 Wit
1977 RX-5 CD Rood
1979 RX-7 SA Rood
1984 626 2.0 Coupe Wit
1986 929 2.0i Coupe Blauw
1989 626 2.0 Hatchback Beige
1989 RX-7 FC3S TII Cabrio Wit
1996 323 2.0i V6 GT
2001 Xedos 9 2.5 V6 Beige
kielliger
RX7 (>700 posts)
 
Berichten: 4499
Geregistreerd op: vr feb 28, 2003 23:55 pm
Woonplaats: Amersfoort
Type RX-7: SA

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor Yence op za apr 02, 2011 18:02 pm

Welkom op het forum! Veel leuke km's gewenst met de RX 8) Foto's?
Blanc Glazier 2010 Twingo Dynamique 1.2 16v
Mighty Grey 1993 MX-3 V6 (verkocht)
Noble white 1987 RX-7 N/A FC3S
Clear white 1994 MX-3 V6 (R.I.P. :( )
Noble Green 1995 MX-3 16v (verkocht)
Yence
RX5 (>500 posts)
 
Berichten: 648
Geregistreerd op: ma jun 02, 2008 21:50 pm
Woonplaats: Roosendaal
Type RX-7: FC N/A

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor DonHermans op di apr 05, 2011 7:47 am

Foto's komen eraan zodra de RX in mijn bezit is:) Aankomende zaterdag dus:P. Ik was trouwens nog helemaal vergeten de rest van de leden te feliciteren met het 15 jarig bestaan van de club:). Als alles goed verloopt ben ik er 11 Juni ook bij op Midland.
'80 RX-7 SA22C á la Monte Carlo (work in progress)
'00 Subaru Impreza 1.6 Rat-car
'74 VW Bug 1.6 2-seater roadster (work in progress)
DonHermans
RX4 (>400 posts)
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: vr apr 01, 2011 13:00 pm
Woonplaats: Velsen-Noord
Type RX-7: SA

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor DonHermans op do apr 07, 2011 7:58 am

OMG OMG the waiting is killing me :shock: :shock: :shock:

Nog 2 nachtjes slapen...
'80 RX-7 SA22C á la Monte Carlo (work in progress)
'00 Subaru Impreza 1.6 Rat-car
'74 VW Bug 1.6 2-seater roadster (work in progress)
DonHermans
RX4 (>400 posts)
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: vr apr 01, 2011 13:00 pm
Woonplaats: Velsen-Noord
Type RX-7: SA

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor kielliger op do apr 07, 2011 8:21 am

Waarom wachten.. :-)... Go...Go...Go for it.
1968 Mazda 1500 Groen
1969 Mazda 1500 Wit
1977 RX-5 CD Rood
1979 RX-7 SA Rood
1984 626 2.0 Coupe Wit
1986 929 2.0i Coupe Blauw
1989 626 2.0 Hatchback Beige
1989 RX-7 FC3S TII Cabrio Wit
1996 323 2.0i V6 GT
2001 Xedos 9 2.5 V6 Beige
kielliger
RX7 (>700 posts)
 
Berichten: 4499
Geregistreerd op: vr feb 28, 2003 23:55 pm
Woonplaats: Amersfoort
Type RX-7: SA

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor DonHermans op do apr 07, 2011 8:36 am

Tis er vandaag wel het ideale weer voor:P. Maar helaas moet ik straks gewoon werken en m'n zus staat op t punt te bevallen, nou ben ik niet slecht in multitasken, maar ik kan niet op 3 plekken tegelijk zijn:P
'80 RX-7 SA22C á la Monte Carlo (work in progress)
'00 Subaru Impreza 1.6 Rat-car
'74 VW Bug 1.6 2-seater roadster (work in progress)
DonHermans
RX4 (>400 posts)
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: vr apr 01, 2011 13:00 pm
Woonplaats: Velsen-Noord
Type RX-7: SA

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor kielliger op do apr 07, 2011 8:42 am

Let maar op. Je zus bevalt over twee dagen.!.. :mrgreen:
1968 Mazda 1500 Groen
1969 Mazda 1500 Wit
1977 RX-5 CD Rood
1979 RX-7 SA Rood
1984 626 2.0 Coupe Wit
1986 929 2.0i Coupe Blauw
1989 626 2.0 Hatchback Beige
1989 RX-7 FC3S TII Cabrio Wit
1996 323 2.0i V6 GT
2001 Xedos 9 2.5 V6 Beige
kielliger
RX7 (>700 posts)
 
Berichten: 4499
Geregistreerd op: vr feb 28, 2003 23:55 pm
Woonplaats: Amersfoort
Type RX-7: SA

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor DonHermans op do apr 07, 2011 8:44 am

Haha, heb je best een goeie kans van hoor, ze is voor de 10e uitgerekend:P.
'80 RX-7 SA22C á la Monte Carlo (work in progress)
'00 Subaru Impreza 1.6 Rat-car
'74 VW Bug 1.6 2-seater roadster (work in progress)
DonHermans
RX4 (>400 posts)
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: vr apr 01, 2011 13:00 pm
Woonplaats: Velsen-Noord
Type RX-7: SA

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor Appie op do apr 07, 2011 20:11 pm

Bevallen op de achterbank van een rex? :shock:
Hebben we dat al eens gezien?
:mrgreen:
Appie
RX7 (>700 posts)
 
Berichten: 1221
Geregistreerd op: do dec 21, 2006 23:44 pm
Woonplaats: Harkstede (Gr.)

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor DonHermans op do apr 07, 2011 22:40 pm

Zou wel een actie zijn:p Camera erbij en op Youtube:P.
'80 RX-7 SA22C á la Monte Carlo (work in progress)
'00 Subaru Impreza 1.6 Rat-car
'74 VW Bug 1.6 2-seater roadster (work in progress)
DonHermans
RX4 (>400 posts)
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: vr apr 01, 2011 13:00 pm
Woonplaats: Velsen-Noord
Type RX-7: SA

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor kielliger op vr apr 08, 2011 14:31 pm

Ohw..ohw..ohw... Morgen is de grote dag. :-)

Wel foto's maken onderweg hoor. Zijn we dol op hier. :mrgreen:
1968 Mazda 1500 Groen
1969 Mazda 1500 Wit
1977 RX-5 CD Rood
1979 RX-7 SA Rood
1984 626 2.0 Coupe Wit
1986 929 2.0i Coupe Blauw
1989 626 2.0 Hatchback Beige
1989 RX-7 FC3S TII Cabrio Wit
1996 323 2.0i V6 GT
2001 Xedos 9 2.5 V6 Beige
kielliger
RX7 (>700 posts)
 
Berichten: 4499
Geregistreerd op: vr feb 28, 2003 23:55 pm
Woonplaats: Amersfoort
Type RX-7: SA

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor DonHermans op vr apr 08, 2011 17:55 pm

haha reken maar dat er foto's komen:D:D:D:D Dat wordt slecht slapen vannacht (echt erg, ik voel me alsof ik 5 ben). Ik denk trouwens niet dat ik bij Midland ben de 11e juni, maar op zandvoort:) (was misschien al duidelijk toen ik vroeg of er nog kaarten te krijgen waren:P) Gisteren nog ge-emaild met Pip voor een uitlaatsysteem van voor naar achteren, zit nog te twijfelen, maar ben toch wel geneigd om de standaard pijp ertussenuit te gooien.
'80 RX-7 SA22C á la Monte Carlo (work in progress)
'00 Subaru Impreza 1.6 Rat-car
'74 VW Bug 1.6 2-seater roadster (work in progress)
DonHermans
RX4 (>400 posts)
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: vr apr 01, 2011 13:00 pm
Woonplaats: Velsen-Noord
Type RX-7: SA

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor kielliger op vr apr 08, 2011 18:00 pm

Vervanging van de standaard uitlaat is altijd aan te bevelen. Racing Beat heeft fantastische systemen. Volgens mij heeft Mireck het een en ander op voorraad.!
Klinkt echt geweldig. Heb hem zelf ook op mijn 1979 SA..! :-)

Succes morgen... en uh... vroeg naar bed dan maar. :-)
1968 Mazda 1500 Groen
1969 Mazda 1500 Wit
1977 RX-5 CD Rood
1979 RX-7 SA Rood
1984 626 2.0 Coupe Wit
1986 929 2.0i Coupe Blauw
1989 626 2.0 Hatchback Beige
1989 RX-7 FC3S TII Cabrio Wit
1996 323 2.0i V6 GT
2001 Xedos 9 2.5 V6 Beige
kielliger
RX7 (>700 posts)
 
Berichten: 4499
Geregistreerd op: vr feb 28, 2003 23:55 pm
Woonplaats: Amersfoort
Type RX-7: SA

Re: Een introductie:)

Nieuw berichtdoor DonHermans op vr apr 08, 2011 18:06 pm

Gaaf:D Heeft Mireck toevallig een website, of is hij/zij gewoon een particulier hier op t forum?
'80 RX-7 SA22C á la Monte Carlo (work in progress)
'00 Subaru Impreza 1.6 Rat-car
'74 VW Bug 1.6 2-seater roadster (work in progress)
DonHermans
RX4 (>400 posts)
 
Berichten: 443
Geregistreerd op: vr apr 01, 2011 13:00 pm
Woonplaats: Velsen-Noord
Type RX-7: SA

Volgende

Keer terug naar Wie is Wie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast