Zo, hehe.
Het echte werk is eindelijk begonnen.
De RX is uit de schorsing, heeft APK en de eerste kilometers zitten erop, en wat is het heerlijk om met het hok te rijden zeg.
Het hoekt als een baas op de magnesium wielen en semi slicks, de remmen zijn behoorlijk slapjes voor een 8-pots, maar dat is wel lekker.. want ik heb nog geen bruine-broek momentjes gehad met te heftig blokkeren etc.
Ondertussen ben ik begonnen met de bedrading aan te pakken.
In het verleden hebben mensen er onder andere een aftermarket CV systeem, meters etc ingebouwd en het was een wirwar van draden onder en achter het dash.
Ook zaten er wat dodgy verbindingen bij, dus ik heb eigenlijk alles eruit gesloopt wat ik niet meer nodig had en heb alle verbindingen naar mijn zin gemaakt, en alles netjes ingetaped.

Verder heb ik eindelijk mijn stuurnaaf, snapoff en tijdelijk stuurtje gemonteerd. Ik hoop vandaag mijn nieuwe stuur en pookknop in ontvangst te kunnen nemen.
En nog een kleine opsomming
Gedaan:
-APK
-big brake kit gemonteerd en AP racing remvloeistof
-uitgelijnd
-wielen en banden
-4 punts gordels in tijdelijke setup gemonteerd
-stuurnaaf, snapoff en sportstuur gemonteerd
-elektronica uitgeplozen en versimpeld
To do:
-uitlaat laten aanpassen(te luid)
-vloeistoffen vervangen
-nieuw stuurtje en pookknop ophalen en monteren
-nieuw paneeltje in middenconsole monteren(de oude waren een hoop montagepunten van afgebroken)
-schermpje van piggyback netjes monteren op middenconsole
-gordels op een minder levensbedreigende manier bevestigen
-S5 achterlicht conversie
-diffuser en skirts monteren
-achterremmen reviseren