Tja en wat doe je als de collector vanachter ligt?Klaas schreef:Wil niet lullig doen, maar het is niet de bedoeling dat je de uitlaat van voor tot achter inpakt met dat spul?
De gebruikelijke toepassing is op het uitlaatspruitstuk en een stuk voorpijp.
Nog eens tijd voor een updateje:
De remmen waren op zodus rond gehoord voor remblokken en schoenen. Na heel wat zoek werk dan toch hier in de benelux remblokken en schonen gevonden. Bellen ze mij op van dat er een stock verschil is en dat de schoen niet meer leverbaar zijn

ok zo gezegd zo gedaan waren redelijk goedkoop zodus bestelen maar he, na een halve week status: "ze zijn opkomst van Nederland naar België" ik "als ze er morgen niet zijn dan moet ik ze niet meer hebben". Dinsdag nog niet aangekomen dan maar eens rond bellen naar firma's dat remschoenen en blokken herbekleden. Uitgekomen bij Remraad zei doen dat nog zelf

In ieder geval ze staan er nu op de remschoenen en ze pakken goed op het eerste gevoel te voelen. Ook de onderkant (chassis balken) eens aangepakt op de punten waar ik haar eens verkeerd heb opgekrikt. De oude bitumen eraf, al het ijzer bloot, roest omzetter erop, dan 4 in 1 primer erop dan bitumen er terug op. Ook nog het schild dat vooraan zit eraf gedaan om eens deftige opnieuw te schuren en op te spuiten, eens een batterij gehad die was losgekomen en al dat zuur op die plaat en stukken chassis (morgen ook eens naar zien als ik nog tijd heb).
Dat was het voor vandaag morgen de voorste remmen doen en ook het schild onderaan proper maken (schuren enzo) en terug spuiten