Wat teveel gas enzo gegeven :p
in ieder geval, ik kwam vandaag in de hangaar en het eerst wat me opvalt is dat er een plas onder de motor ligt

niet goed, direct wat zaagsel erover

daarna gaan inspecteren wat er lekt, mmh is dat water of olie het zag wat groen en 2 takt is rood :/ bij nadere inspectie toch 2 takt

(had op de foto de buis er al afgetrokken)

grmbl kwart tank op de grond (de rest was al opgebrand

)
Dan verder met de bak, deze eronderuit en dan op de kar. eerst en vooral de pook er terug af (had geen goesting om die eruit te pakken terwijl die nog in de wagen stak :p) en dan kwam ik het volgende tegen:

nieuwe bus en toch den helft weg :/, wat later tussen tand wielen gevonden, wtf man.
Na wat kloten met die borg ringen (facom tangen hebben en nog niet vast kunnen pakken :/) de as lagers eraf krijgen mmmh ok. Lagertrekker gekocht ervoor (altijd handig). Kom ik toch wel x aantal cm te kort.

grmbl na wat nadenken en wat tig brassen :p kwam ik op het idee om het laatste stuk te gebruiken wat nog in de doos stak en dan krijg je dit

Eee voila die is er ook af.
Daarna tandenwielen eraf en tandjes tellen.
die van mijn bak 15 en 31 die van die andere bak 15 en 31 :/ euhm das hetzelfde, gatver nu die dus die ik vorige keer bij Mireck zijn gaan halen nog uit elkaar doen anders alles voor niets geweest

dan zijn de tussen tandwielen anders

ook nog gemerkt dat die bak dat ik had staan geen naald lager had en de mijne (links op foto) wel, iemand verklaring voor?