WB-lambda sensor kabel, getye strip tegen de schokdemper, de veer, de handremkabel en het chassis

Toen begonnen aan het vullen van het remsysteem, maar het ontluchten ging niet meer zoals het was: slangen hard meter bogus

dan maar een nieuwe kit bestel die via de compressor werkt

Ow en ge QC van Chinese producten is echt belachelijk laag, ik kreeg geen vacuüm op de nippel dus laten we eens zien wat er schilt:
1. Werkende venturi: OK
2. Vacuüm uit de pot: OK
3. Vacuüm aan de slangpilaar: wait a minute waarom zit daar geen gat in het center van die slangpillaar > 3mm gat geboord
4. Jeeej het werkt
Na 4 jaar was het tijd om de alternator regelaar in de behuizing te steken

De wiel studs zijn ook geïnstalleerd, met loctite

Sinds dat ik het upgrade van de meter unit heb gedaan naar leds, blijft mijn "lampje" van de remmen branden en als ik de handrem aantrek gaat ie harder branden. Dus op onderzoek en wat blijkt er is momenteel iets mis met de rem niveau schakelaar waardoor de led blijft oplichten.
Ook nog een heel oud probleem de elektrische koffer opener die niet meer werkte maar wel 1 van de lampjes op het dash ging branden. Vandaag uitgezocht en ik kwam uit op dat mijn massa draad een andere kleur heeft dan in de handleiding, in de handleiding staat ee nzwarte draad als massa maar de mijne was een geel/blauwe. deze vervangen door een zwarten met een oogje aan en deze doet terug TOINK.

Toen ik daar mee bezig was het probleem op te sporen kwam ik ook nog roest in de goot tegen.
rechterzijde 10 cm van de afvoer
center

En de wagen was ooit een echte SA

De dicht gelaste gaten van de nummerplaat verlichting.