Wow, dat is niet zachtjes gegaan Repareren doe je dit niet even, metaal is compleet dubbelgevouwen. Dus zou ik bij Mireck gaan kijken voor een ander portier. Dan dit portier opknappen, kan van pas komen, volgens mij heb jij wat met portieren
Natuurlijk is dit gewoon te repareren. Maar wat belooft hij voor dat geld? Van binnen en buiten netjes, geen kleurverschil met het achterscherm? Als hij dat allemaal doet, absoluut goedkoop.
Ik reed mijn auto naar mijn werk vanmorgen. Toen ik aankwam, zag ik wat stoom uit te gaan van de motorkap. Ik keek en zag geen water te laten vallen, maar ik kon het lawaai van het water laten vallen op iets warms te horen.
Ik maakte de champagne bubble test bij de lunch en ik zag de luchtbellen. Ik denk dat ik een motor te herbouwen, hehe!
Hebt u een idee hoeveel ik moet rekenen voor een rebuild??
Ik heb geen geluk met die auto, de deur, nu de motor, HHHHHAAAAAAAA !!!!!!
een rebuild set kost om en bij de 1000 tot 1200 euro en kan je op verschillende plekken halen. Goed opletten dat je de meest complete set kan vinden.
Mogelijk moet je een plaat vervangen. Waterlekkage heeft niet altijd enkel met de waterseal te amken, maar meestal ook met een plaat waarvan de want tussen waterseal en watercircuit is aangetast door corrosie. Een tweedehands plaat is niet zo duur en kan je mestal wel voor 50 a 150 euro vinden. Vooral bij de achterste plaat opletten dat het voor een handgeschaklede is.
Housings vervangen kan ook... reken een housing aan 600 a 650 euro per stuk. Soms geen noodzakelijkheid maar wil je een goede rebuilt, eigenlijk wel een must.
Alles bij elkaar moet je rekenen op 2500 tot 3500 euro afhankelijk van de onderdelen die je vernieuwd en hoeveel je zelf kan doen.
tweede vraag, hehe!!! Ik moet gaa naar de garage voor de APK, maar ik heb de japanse light. Welke koplampen kan ik koopen. Ik dacht over het bestellen van dit model: