kielliger schreef:Wanneer krijg je je blokje terug?
Zodra die klaar is, maar wanneer, dat is geheim, vanwege zijn beroep

Wordt wel een teleurstelling, als je de schone gereviseerde motor vergelijkt met de rest van de auto

kielliger schreef:Wanneer krijg je je blokje terug?
Mireck schreef:Wordt wel een teleurstelling, als je de schone gereviseerde motor vergelijkt met de rest van de auto
kielliger schreef:Ben reuze benieuwd als alles straks weer is gemonteerd. Wanneer krijg je je blokje terug?
kielliger schreef:Hitteschild kan beter Dennis..! kom op..! Misschien heeft Mireck nog wel wat liggen wat beter is..! Misschien als goedmakertje voor het "later" afleveren van de motor.. hahahaha..! Maar dat alu folie en plaktape gaat het geen jaren uithouden hoor.!
Dennis schreef:Tussenstand: 131 foto's (total 12MB)...![]()
Furb schreef:ziet er allemaal weer sjiek uit man!Dennis schreef:Tussenstand: 131 foto's (total 12MB)...![]()
12MB?? cijfertje vergeten misschien?![]()
mijn fotos zijn 5mb per stuk, ik heb ongeveer 20GB aan foto's van de RX
Dennis schreef:Ik schiet ze op 2048x1536, ca. 2MB.
Daarna verklein ik ze naar 800x600 en comprimeer naar ca. 100kB.
Zo hoeft de pagina niet zo lang te laden en gebruik ik m'n webspace ook niet overmatig...
Grtz Dennis.
Dennis schreef:
Vandaag de benzinepomp gemonteerd.
De opbouw is dus officieel begonnen!
Tussenstand: 131 foto's (total 12MB)...![]()
Morgen kan ik de tank en andere delen ophalen van de straler dus continuïteit komt (nog) niet in gevaar!
Als de tank er weer onder zit vul ik deze met 10 liter schone benzine en ga ik in de motorruimte de zaak kortsluiten (toevoer aan de retour koppelen).
Dan de benzinepomp laten lopen om de leidingen te spoelen, vandaar dat het oude filter er nog tussen zit (welke trouwens nog prima is).
Wanneer de carburateur er aan zit wordt een nieuw filter gemonteerd.
Even een tectylbehandeling gegeven, kan dat ook weer jaren mee!
Alles is nog in goede staat maar dat is eerder regel dan uitzondering bij deze auto.![]()
Heerlijk om zo te kunnen werken!
Ventiel zit er ook weer onder.
Bij de pijl een afgebroken bout die ik morgen ga uitboren.
Van het hitteschild moet ik er ook nog een uitboren.
Hierin wordt weer M6-draad getapt en alle boutjes van het hitteschild worden nu rvs.
Die blijven tenminste wel heel als je ze weer wil losdraaien...
Een van de remklauwen die ik in 1995 al reeds gereviseerd had.
Alleen jammer dat ik ze toen niet goudkleurig heb gemaakt...
Nou ja, ik ga ze toch niet demonteren voor alleen een nieuw kleurtje...![]()
Motorkap gereinigd van alle tectyl en staat er weer prachtig bij!
Plaatje is ook mooi schoon geworden.
Dawastweer!
Grtz Dennis.
Keer terug naar 1ste Generatie Specifiek
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast