Waar bestel je het best onderdelen?

Zaken die nergens anders thuis horen zoals filmpjes en dergelijke. Houd het netjes, keep it tidy. Hier staat nog spul dat gesorteerd moet worden

Waar bestel je het best onderdelen?

Nieuw berichtdoor Crazyw0lf op za maart 21, 2015 13:29 pm

Hoi,

Vermits lokale shops/leveranciers hier blijkbaar bijna niets kunnen krijgen voor men FC dacht ik in het buitenland te zoeken.
De enigen die ik echt tegenkom die zowat alles heeft wat ik nodig heb liggen blijkbaar allemaal in USA :shock:

Is er geen echte EU winkel waar ik FC onderdelen vind? Of zal ik genoodzaakt zijn om van amerika te bestellen? En ooit iemand madzatrix gebruikt? Veronderstell dat deze hier wel bekend is lijkt me de meest complete.
Crazyw0lf

Re: Waar bestel je het best onderdelen?

Nieuw berichtdoor Dirkk op za maart 21, 2015 16:13 pm

Mireck in Uden of Hoebeke Rilland kunnen je vast helpen anders mazdatrix of racingbeat maar dan moet je even wachten op je pakketje
Rx 7 FB 85 GSL Zw automaat USA
RX 7 FB 85 Zw USA
RX 7 fb 85 v3 TB USA
RX 7 SA 79 streetpoort
B 1800 81 tweety
B 1800 80 Silvester
B 2600 92 atraciet
B 2600 87 4/4 Bagheera
Dirkk
RX7 (>700 posts)

Type RX-7: FB

Nieuw berichtdoor Damic op za maart 21, 2015 21:50 pm

Er is nog wel wat te krijgen voor de fc, zolang het maar in andere modellen ook word gebruikt :)

Wat heb je nodig, misschien dat Multirotor je kan helpen (zit in Puurs als ik me niet vergis)
SA22C Driver Snelle Annabelle is haar naam
Damic's 12A OMP MOD topic/handleiding. My Yotobe
Furb: Wil je een Veyron-killer of eentje die m totaal vernedert/opvreet/ uitspuugt/met een rietje weer opzuigt
Someday I going to build me a FB mdew's FD killing machine
Damic
RX7 (>700 posts)

Type RX-7: SA

Nieuw berichtdoor Crazyw0lf op zo maart 22, 2015 12:06 pm

Het dringenste is de hoofdremcilinder dan kan hij naar de shouwing. Voor de rest heb ik nog de pellet van de thermowax nodig en de bushes onder de schakelpook (deze zijn 100% stof geworden?? :p ) Of en een radio bakje maar dat kan ik eventueel wel zelf maken indien ik het niet vind ;)

Zal is een mail sturen naar mireck of hij dit toevallig heeft liggen anders bestel ik het van mazdatrix denk ik, vrees dat de hoofdremcilinder best specifiek is :/
Crazyw0lf

Nieuw berichtdoor Damic op zo maart 22, 2015 18:06 pm

Onderdelen van de pook kun je zo bestelen bij een dealer :) (niet verschieten van de prijs)
Wat is er mis met je hoofdremcilinder? KUn je daar niet een revisie setje voor kopen in de betere autohandel :mrgreen:
Furb: Wil je een Veyron-killer of eentje die m totaal vernedert/opvreet/ uitspuugt/met een rietje weer opzuigt
Damic
RX7 (>700 posts)

Nieuw berichtdoor Crazyw0lf op zo maart 22, 2015 18:27 pm

Revisiekitjes zijn overall uit stock en levertijd onbekend... nog nooit meegemaakt eigenlijk... niet verwacht dat de onderdelen zo zeldzaam zijn :/
Heb de pomp nog niet opengedaan omdat hij niet echt duur is blijkbaar voor te beginnen (in de US dan toch) en dan zet ik liever ineens een andere :D
Crazyw0lf

Nieuw berichtdoor Damic op zo maart 22, 2015 19:56 pm

Wat is het probleem eigen met je remmen dan? Onbalans, niet genoeg druk????
Damic
RX7 (>700 posts)

Nieuw berichtdoor Crazyw0lf op zo maart 22, 2015 23:37 pm

Geen druk op pedaal voordat hij bijna half is, de eerste dichting is stuk zo te voelen ontluchten enz helpt niet dus voor 99% zeker dat hij stuk is
Crazyw0lf

Nieuw berichtdoor Marcel21674 op ma maart 23, 2015 17:39 pm

Kun je niet gewoon losse cupjes kopen, meestal zijn dat toch gerwoon standaart maten en niet merk gebonden.
De beter gesorteerde automaterialenzaken hebben ze meestal wel gewoon liggen. Je moet alleen de maten fff achterhalen.
Mazda 818 coupe 1.3L 8V OHC (1977)
Mazda MX-6 2,5L 24V (1992)
Mazda 626 hatchback 1.8L 16V DOHC (1993)

www.dutchmazda818.nl
Marcel21674
RX3 (>300 posts)

Nieuw berichtdoor janharmen op ma maart 23, 2015 20:30 pm

volgens mij heb ik nog wel een versn. pook bushing set op de plank liggen (nieuw) als je interesse hebt laat maar weten,zal ik es een leuke prijs verzinnen
'84 FB, unknown white tint, 12A 6pt RB streetport exhaust system, lightweight steel flywheel, Limited Slip Diff, moonroof
'84 FB antraciet, 13B NA S4 Injection
janharmen
RX7 (>700 posts)

Type RX-7: FB

Keer terug naar Algemeen