@boblook: dat zien ik niet graag in publiek, had me dan een pm gestuurd.
Compressor waterafscheider/koeler topic:

Getekend in Paint.net
Iets anders nu, vermits (vooral) ik maar ook Rob vind dat het houten kot aka magazijn in onze hangaar wat vervelend gezet is, was ik aan het denken om het magazijn op te schuiven naar links en rechts dan +-3m en dan bovenop een magazijn te hebben (in de plaats van beneden).
Het eerste idee was om een trap langs buiten het magazijn te zetten maar dan moest er wat in een draagbalk gezaagd worden (hey het idee was er) maar Rob zei van dat we dat wrs nooit zouden mogen van de verhuurder, ik gaf hem dan ook gelijk, maar euhm waar kan die trap dan staan. Binnen hé.
Eerst het balk idee:

met het nodige balk frame (komt aan de 3), moest wel nog wat aangepast worden maar het idee was er.

Steun dient hiervoor:

*Het groene gedeelte is nieuwe snelbouwDan maar terug naar de tekentafel; alle ja mijn bureau :p en dan krijg je dit (alles is redelijk op schaal getekend), momenteel is ons magazijntje 415x660, we zouden dus 60cm moeten opgeven.

*Vooraanzicht is 5mm verkeerd getekend, maar je ziet wat je moet krijgenOok heb ik al zelfs de plans klaar liggen voor de elektriciteit, deze moet ook behoorlijk op de schop en daarna kan de lucht leiding mee genomen worden. Compressor komt onder de trap te staan met al de benodigd heden (koeler enzo)
Edit: we hebben een GO gekregen van de verhuurder van onze hangaar, dus nu wat verder en groter tekenen (A3 of A2) en dan het geld en stukken sourcen.