Bestel RX-7 forum leden.
Ons forum bestaat nu al zo'n beetje 7 jaar, en in die periode is er veel zin en onzin geplaatst. Op dit moment proberen we daarom het forum een beetje op te schonen. Dit scheelt ons dan behoorlijk in de grootte van het forum, welke nu toch al zo'n 75MB bedraagt. Dat lijkt weinig, echter te bedenken dat wij een website grootte van 100 MB hebben en nu al op 105 zitten, lijkt ons dit de mooiste manier om ruimte vrij te maken voor het eventueel uitbreiden van de website met relevante foto's van evenementen..!
Hierbij dus de melding dat in eerste instantie alle topics worden verwijderd welke ouder zijn dan 3 jaar en welke ook in de afgelopen 3 jaar niet zijn geraadpleegd. Naar mijn idee zijn dit oninteressante onderwerpen geworden, waarin ook vaak koppelingen worden gelegd naar niet meer bestaande foto's of website links..! Mocht de 3 jaar termijn te kort of te lang zijn, dan hoor ik dat graag van jullie..! Ook als na schoning de vrij gemaakte ruimte te weinig blijkt, zou de termijn van 3 jaar kunnen worden teruggebracht naar 2 of 1 1/5 jaar voor sommige forum onderwerpen..!
Graag jullie mening, die ik dan in overweging zou kunnen nemen.!
Met vriendelijke groeten,
Marcel Kielliger
Secretaris RX-7 club.