stand-alone engine management....iemand hier?

Downpipes, luchtfilters en de aanverwante zaken

Re: stand-alone engine management....iemand hier?

Nieuw berichtdoor johanccc op vr okt 21, 2011 12:25 pm

lijkt me een mooi ding vooral de autotune lijkt me erg handig :)
johanccc
 

Re: stand-alone engine management....iemand hier?

Nieuw berichtdoor johanccc op vr okt 21, 2011 12:27 pm

herstel QuickTune
johanccc
 

Re: stand-alone engine management....iemand hier?

Nieuw berichtdoor Furb op vr okt 21, 2011 12:32 pm

Als alles goed uitpakt dan mag je deze volgend jaar voor mij ook leveren incl alle sensoren/solenoids en de digitale display
RE-Furb.nl Rotary and Engineering

Rotary powered 929 build in progress...
400hp RX-7 FC rest in pieces...
Furb
RX7 (>700 posts)
 
Berichten: 3480
Geregistreerd op: vr apr 29, 2005 16:07 pm
Woonplaats: Etten-Leur

Re: stand-alone engine management....iemand hier?

Nieuw berichtdoor BOBLOOK op vr okt 21, 2011 12:41 pm

:shock: Sick features love them ! onboard boost controler nice instrument great
Afbeelding
BOBLOOK
RX7 (>700 posts)
 
Berichten: 930
Geregistreerd op: za jul 02, 2011 20:32 pm
Woonplaats: Dordrecht

Re: stand-alone engine management....iemand hier?

Nieuw berichtdoor jeroentje.nl op vr okt 21, 2011 15:31 pm

Nog mooier

Bi-fuel !
Brandstof sensor erin... 2 mappen maken en de ECU blend deze samen.
Dan maakt het niet uit wat je tankt. alles kan daar mee worden aangepast: Fuel, timing boost enz.

Ook kan je bij een switch input gebruiken om bijv. launch controle of iets dergelijk te activeren.
Sluit een draai pot meter aan en bijv helemaal naar links draaien is de laagste boost... helemaal naar rechts is 1.5 bar (wat je max wil draaien)
Is het slecht weer.. draai je de pot meter naar links... wil je gas geven naar rechts.
Easy as that.

Ga je andere coilpacks gebruiken kan je ook de ignitor en twin power dumpen.
jeroentje.nl
RX2 (>200 posts)
 
Berichten: 228
Geregistreerd op: zo apr 24, 2005 7:48 am
Woonplaats: Haaren
Type RX-7: FD

Re: stand-alone engine management....iemand hier?

Nieuw berichtdoor willemmx6 op vr okt 21, 2011 20:47 pm

Mooi spul ,maar las op de website dat ie alleen geschikt was voor single turbo?
Of heb ik het verkeerd gelezen
willemmx6
RX4 (>400 posts)
 
Berichten: 423
Geregistreerd op: di mei 26, 2009 21:31 pm
Type RX-7: FD

Re: stand-alone engine management....iemand hier?

Nieuw berichtdoor BOBLOOK op vr okt 21, 2011 23:04 pm

Denk niet maar tja wie gaat er zo'n Ecu op een stock twins monteren !

Die had alleen nog een 2 channel EGT dan was het helemaal compleet ben benieuwd naar de resultaat
Afbeelding
BOBLOOK
RX7 (>700 posts)
 
Berichten: 930
Geregistreerd op: za jul 02, 2011 20:32 pm
Woonplaats: Dordrecht

Re: stand-alone engine management....iemand hier?

Nieuw berichtdoor jeroentje.nl op vr okt 21, 2011 23:27 pm

Analoge input kan je daar voor gebruiken.
jeroentje.nl
RX2 (>200 posts)
 
Berichten: 228
Geregistreerd op: zo apr 24, 2005 7:48 am
Woonplaats: Haaren
Type RX-7: FD

Re: stand-alone engine management....iemand hier?

Nieuw berichtdoor willemmx6 op za okt 22, 2011 0:16 am

En waarom zou je die er niet op zetten met wat andere modificatie's?
Elke tunebare ecu kan meer vermogen uit een blok halen lijkt mij. Daar hoef je toch niet beslist een paar duizendjes voor te investeren.
BOBLOOK schreef:Denk niet maar tja wie gaat er zo'n Ecu op een stock twins monteren !

Die had alleen nog een 2 channel EGT dan was het helemaal compleet ben benieuwd naar de resultaat
willemmx6
RX4 (>400 posts)
 
Berichten: 423
Geregistreerd op: di mei 26, 2009 21:31 pm
Type RX-7: FD

Re: stand-alone engine management....iemand hier?

Nieuw berichtdoor Musclefella op za okt 22, 2011 19:47 pm

jeroentje.nl schreef:Nog mooier

Bi-fuel !
Brandstof sensor erin... 2 mappen maken en de ECU blend deze samen.
Dan maakt het niet uit wat je tankt. alles kan daar mee worden aangepast: Fuel, timing boost enz.

Ook kan je bij een switch input gebruiken om bijv. launch controle of iets dergelijk te activeren.
Sluit een draai pot meter aan en bijv helemaal naar links draaien is de laagste boost... helemaal naar rechts is 1.5 bar (wat je max wil draaien)
Is het slecht weer.. draai je de pot meter naar links... wil je gas geven naar rechts.
Easy as that.

Ga je andere coilpacks gebruiken kan je ook de ignitor en twin power dumpen.


Interessant.wat kost dat pakket?
Wanna Find me!!?? You gotta be smart
Wanna Catch me!!?? You gotta be quick
Wanne Be me!!?? You gotta be kidding
Don't believe It.....Come see It....
Unable To see It....Don't judge It....
Judge It....when you've seen It....
Musclefella
RX7 (>700 posts)
 
Berichten: 843
Geregistreerd op: wo dec 20, 2006 13:27 pm
Type RX-7: FD

Re: stand-alone engine management....iemand hier?

Nieuw berichtdoor BOBLOOK op za okt 22, 2011 20:29 pm

willemmx6 schreef:En waarom zou je die er niet op zetten met wat andere modificatie's?
Elke tunebare ecu kan meer vermogen uit een blok halen lijkt mij. Daar hoef je toch niet beslist een paar duizendjes voor te investeren.


Uiteraard kan je hem erop zetten je kan het zo extreem maken als men wil. Mij ging meer voor de kosten met twins kan je makkelijk met piggy back goeie resultaat krijgen. Minst je in de toekomst een motor upgrade wil bouwen dan is het wel nuttig. Trouwens ik zie niet wrom die niet op twings setup gemonteer kan worden.

De sequentiel valve aansturing meeschien zou je niet een uitgang kunnen configuren om deze te laten werken ?
Afbeelding
BOBLOOK
RX7 (>700 posts)
 
Berichten: 930
Geregistreerd op: za jul 02, 2011 20:32 pm
Woonplaats: Dordrecht

Vorige

Keer terug naar Modificaties

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

cron